Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

vineri, 16 septembrie 2011

Program de scoala: 12 Septembrie - 16 Septembrie

M-am inspirat si eu putin din articolele lui George si am zis ca ar fi interesant sa scriu si eu un program cu ce-am facut la scoala.Pacat ca trebuie sa ma limitez la unele chestii deoarece maica-mea imi tot citeste blogu' cand are timp. Da stiu , e trist.

12 Septembrie - M-a trezit maica-mea pe la 7:44 cam asa...Am dat tarcoale pe la bucatarie , baie , sufragerie , tot aveam somn , am zis ca mai am nevoie de 5 minute de somn ca sa imi revin. Asa ca am pus capul pe perna. M-am trezit la 8 jumate.La 9 am plecat de acasa.. Am dat florile la diriginta si ne-a zis ca sa venim pe la 12.Niciunu din noi n-avea chef sa mearga acasa , asa ca am iesit cu inca vreo 7 colegi ( eram 8 in total ) la o bere.Bwhahaha sa vedeti ce fata o sa faca maica-mea cand citeste articolul.Am revenit la 12 la scoala ,am scris oraru si ne-am tirat acasa.

13 Septembrie - La fizica ne-a schimbat profesorul. Unul care ne invata ceva , nu ne lasa afara ora de ora. Ce bine ca a plecat babaciunea aia.La istorie ceva recapitulare... am discutat, neinteresanta ora.La matematica am intrat direct in recapitulari fara discutii.Am scris vreo 3 pagini si ne-a dat pentru tema o fisa de 12 probleme care , ma apucasem la ora 20 de ea , si am terminat-o la 22:30.La romana ,am discutat putin , dar am trecut si pe acolo la recapitulari.Franceza , am discutat...cred ca e cam ultima ora cu profesoara asta pentru vreo 2 saptamani.Aflati mai tarziu de ce.Am avut apoi Optional care defapt e Chimie. Am aflat ca s-a schimbat orarul si ca nu avem ora aia cu dansa,asa ca eram liberi.

14 Septembrie - Desen...am tras pe acolo 3 linii si s-a terminat ora. Super.Civica o facem cu directoarea adjunct PARCA. PARCA pentru ca nu sunt sigur daca e ea.Am mai ras , am si scris...mai mult ce-i drept am scris ,dar am si ras.Matematica,aceiasi poveste,recapitulari peste recapitulari ,si o fisa de 4 probleme , care numai cu ajutorul soramii am reusit sa trec de un exercitiu.Romana aceiasi poveste .Religie facem cu o profesoara care am facut in clasa a 1a.(Naiba stia ca cu ea am facut in a 1a , daca nu ne zicea ea). Biologie(Anatomie) cu o profesoara noua,ne-a dat sa facem o mica descriere cam cum am vrea noi sa fie ea in anul asta.Asta a fost ultima ora apoi am plecat acasa.

15 Septembrie - La romana iar cu recapitulari. Urmeaza Chimia. Prima noastra ora de chimie . Pute aia nasol rau de tot....are paru mai mereu ud de la transpiratie .Ne-a pus sa invatam cateva reguli de la prima pagina a manualului si sa scriem in caiet.La Biologie am vorbit...parca am facut si o recapitulare.La geografie am vorbit...cam la toate orele am vorbit:) . Matematica-  Recapitulari peste recapitulari si fizica care am facut o recapitulare despre forta si inertie.Ziceam mai sus , la 13 Septembrie mai exact , ca s-ar putea sa fie ultima ora de franceza cu domnisoara profesoara , deoarece i-a bubuit apartamentul

16 Septembrie - Prima ora am avut sportul , asa ca n-am fost la el pentru ca ala si asa nu ne pune absente.Sunt mandru de alegerea mea deoarece am auzit ca nu s-a facut ora.Dupa Sport am avut Dirigentia.La dirigentie ne-a dat o fisa sa alegem cu Da si Nu.Dupa a fost Tehnologia.Am vorbit, etc etc. Apoi am avut Chimia Optional. Ne-a pus sa scriem reguli de protectie in laboratorul de chimie.Asa am consumat toata ora. Scriind vreo 2 pagini.Muzica si Franceza n-am facut , si asa s-a terminat o saptamana , prima saptamana de scoala. Mai sunt o groaza pana la prima vacanta , si anume aceea de iarna.


Asa cum s-a si anuntat ,s-a marit vacanta de iarna si s-a micsorat cea de vara. Acum programul sta cam asa

Vacanta de iarna + intersemestriala 23 Decembrie 2011- 15 Ianuarie 2012


Adica acum avem si intersemestriala in cea de iarna , numai incepem dupa iarna tot cu semestrul 1 apoi luam vacanta intersemestriala. Incepem direct cu Semestrul 2 din 16 Ianuarie.

Vacanta de primavara 7 Aprilie - 22 Aprilie


Apoi mai facem ore de pe 23 Aprilie pana pe 22 Iunie.

Vacanta de vara 23 Iunie - 9 Septembrie


Urat...cine ar da o vacanta calduroasa pe o vacanta racoroasa ?

Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More