Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

joi, 1 septembrie 2011

Digi Net Stick

De vre-un an , mi-am luat si eu Digi Net Stick , de , e moka , unde e moka e si romanu.Nu l-am folosit eu , l-a folosit sora-mea la Bucuresti ,deci eu in timpu ala inca ma bucuram de netu meu prin fibra optica.Si na , vara se mai intorc studentii inapoi sa stea cu familia, deci a venit si Digi Net Stick-u instant.Prima oara l-am folosit la un laptop,si n-aveam conexiune wireless buna.

Atunci mergea relativ bine , dar cred ca inca nu depasisem traficu limitat.Sau doar stateam pe mess si pe Linkmania , nu vroiam sa ma uit la vre-un episod ceva. Pe Youtube se incarca binisor , o melodie de vreo 3:40 se incarca in aproximativ 2 minute.

Dar cand intrii si tu ca tot omu pe vPlay sa te uiti la un serial. Incepe Iadul.Am asteptat vreo 10 minute ieri , si nu sa se incarce bufferingul la un episod de 20 minute , ci sa se incarce imaginea.Si tot nu s-a incarcat.M-am dus cu laptopul in sufragerie, ca acolo mai prind wireless cat de cat bun.In 3 minute s-a incarcat si imaginea si bufferingul.

Adica un wireless care il prinzi asa hai-hui e mai bun ca un stick care il tii in portul USB,si nu fuge nicaieri ca vrea sa mai ia si Nea Caisa net?Misto asa.Acum am facut si pe speedtest.net un test ,sa vad care viteza merge mai repede.
Wireless - 3.05 MB 2.09 MB
Digi Net Stick - 0.39 MB 0.30 MB


*Rosu = Upload
 Verde = Downlod

Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More