Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

marți, 30 august 2011

Doc - ALARMAA

Probabil v-ati dat si voi seama ca n-am mai dat pe aici de zile bune.Un motiv instabil ar fi ca nu prea am inspiratie zilele astea...Nu am subiecte sa imi expirm parerea. Ma rog , intelegeti voi ,e la fel ca si cum te-ar pune cineva sa scrii o compunere dar nu stii despre ce sa scrii.

Dar un motiv stabil ar fi ca m-am apucat de Team Fortress 2 , si na...Provoaca dependenta si am cazut si eu putin in ea tinand cont ca nu prea stiam sa joc si m-am incapatanat si am jucat mai mult pana am invatat sa joc.Pentru cei care joaca , mie-mi place sa joc cu Spy :>

Siiii astazi este Sfantul Alexandru....Vreau sa urez aici 2 de La multi ani. 1 Prietenului si colegului meu Alex , si al doilea La Multi Ani este pentru Alex . Si un al 3-lea (BONUS) : La multi ani pentru toti Alexandrii , Alexandrele , Alexandroii  , Alexandrelele din lume.

Ati citit titlu si va ganditi "Ba ce dracu Alarmaa viseaza asta ca noua ne scrie aici despre joace si reveniri si urari" dar nu , am scris articolul pentru a va aduc la cunostinta ca DOC a lansat o noua piesa, de fapt este imnul emisiunii "Alarma" al radio-ului Pro FM.


Si inca odata , La multi ani celor cu numele Alexandru / Alexandra


Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More