Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

miercuri, 5 august 2015

Strategie INTELIGENTA de marketing OldSpice

OldSpice a lansat acum 5 zile o fotografie postata pe site-ul de socializare Instagram o poza. Apasand pe tag-uri, fotografia ne redirectioneaza catre alte fotografii, in acest fel avansand povestea personajului, tu. Povestea poate fi accesata de aici Firul povestii este urmatorul:

Te trezesti intr-o pestera intunecata, in fata ta ai o sticla de gel de dus Old Spice iar in dreapta ai o lumina. Ai de ales intre a lua sticla de gel de dus sau a te duce in lumina. Eu am ales sa merg in lumina pentru a iesi din pestera insa lumina era doar reflexia ta intr-o oglinda. In stanga ta se afla un robot, poti vorbi cu el sau il poti lovi. Eu am ales sa vorbesc cu el dar vocea mea suava si timida nu a intrat in raza lui de auz asa ca m-a lovit si am murit. 

In opinia mea este o strategie foarte inteligenta de marketing, nemaivazand acest lucru la alte brand-uri. O reclama unica, din punctul meu de vedere, nota 10 merge catre brand-ul Old Spice pentru aceasta reclama.

Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More