Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

sâmbătă, 29 octombrie 2011

Google si Fotbalul

Eu am televiziune de la UPC , prin urmare nu am Digi Sport si alte canale de sport.Meciul Manchester United - Everton se difuza pe Digi Sport 2 , asa ca dupa vreo 10 minute de instalat si dezinstalat programe , deoarece cautam pe net Digi Sport 2 live , sa vad si eu meciul , am cautat Manchester United pur si simplu.



Am primit ca rezultat ,rezultatele meciului , repriza si minutul la care se afla acesta .Nu aveam nevoie de mai mult,deoarece nu sunt microbist sa stau cu sucu/berea in mana stanga si cu vuvuzela in mana dreapta in fata televizorului , aveam nevoie de aceste rezultate deoarece am bagat la pariu pe BeterZ si pe Beticious (Despre aceste 2 site-uri o sa scriu un articol separat atunci cand voi fii sigur ca , chiar ofera premiile).



Deci cand mai bagati la pariuri si nu aveti canalele pentru meciul respectiv, un mic search pe google va rezolva problema.Long live Google.

Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More