Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

vineri, 26 august 2011

Translatorul Englez-Roman

Acum cateva zile , am primit o sarcina de la un prieten care vrea sa plece in America.Mi-a dat sa-i traduc un text imens , credeam ca mor. Cum google translate da pe langa , am incercat sa caut un translator bun. Si-am gasit . Am numai cuvinte de lauda pentru el. Il puteti incerca si voi daca vreti sa faceti o tema la engleza ceva.

Despre Translator Englez Roman.
Siteul nostru ofera un dictionar online complet, util si foarte usor de folosit. Va poate fi de mare folos atunci cand vreti sa traduceti cuvinte din limba engleza in limba romana. Acum sigur ca veti zice ca sunt o gramada de dictionare care fac acelasi lucru, de ce ne-ati folosi pe noi? Principalul motiv este acela ca avem un domeniu usor de retinut. Despre calitatea traducerii va puteam spune ca folosim api-uri Google Translate, deci garantat veti obtine traduceri destul de exacte.

Translator englez roman te de ajuta de asemenea sa traduci fraze intergi. Poate fi de folos atunci cand ai de tradus documente lungi care altfel ti-ar ocupa o gramada de timp.
La final va sfatuiesc sa incercati cu incredere acest translator englez roman pentru ca nu o sa va dezamageasca la greu.
Spor la tradus!

Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More