Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

vineri, 26 august 2011

10 Intrebari

Acum cateva ore am primit o leapsa interesanta de la Random Lemons .

1. Să începem cu ceva simplu. Revista preferată? Argumentaţi!
Level. Revista de baieti,stiri din lumea gamingului...

2. Culoare preferată?
Verde.Ca tema:>

3. Serialul preferat?


Cu siguranta The Big Bang Theory.


4. Emisiunea preferată?


Gadget Show


5. Cartea preferata?


N-am.Recunosc , nu citesc pentru ca nu-mi place.


6. Cântecul preferat?


AC/DC - Back in black


7. Filmul preferat?


Omul de fier(Sau otel, asa cum traduc astia de la HASH BE O cuvantul "IRON")...Doi


8. Blogul preferat?


Random Lemons


9. Cântăreţul preferat?


Deliric1


10. Ţara preferată?


N-am ...n-am calatorit pe nicaieri.


Leapsa merge mai departe la Dana , si bineinteles oricine vrea sa o preia




Scuzati daca postul arata inestetic...but Blogger Sux:|

Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More