Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

luni, 22 august 2011

Gata si cu tema

Dupa 2 zile de lucru din greu...Am reusit si eu sa termin tema cu ajutorul lui George de la Random Lemons caruia ii daruiesc mii de multumiri pentru ajutorul acordat si pentru ca a rezistat cat l-am stresat...Eu fiind mai incepator in HTML

Sunt destule noutati pe aceasta tema , doar 10% din acestea erau pe tema veche.Am adaugat emoticoane si mai multe chestii pe care la ora asta nu am chef sa fac pomelnic.Am bagat emoticoane .... Atat MSN cat si Yahoo Messenger. /hmm Si am bagat si o noua baza de date pentru comentarii....
Cu acest subiect aduc si Sondajul Saptamanii care este urmatorul: Care tema va place mai mult?
-Cea veche
-Cea noua

(Sondajul il aveti in dreapta paginii)

Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More