Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

sâmbătă, 20 august 2011

N-ai bani dar fumezi...

In timp ce duceam gunoiul ,langa gunoi era o gasca de tigani.Parca zici ca faceau picnic.Unu dormea, ceilalti erau vorbeau si...ghici ce?Fumau. Da ce fumau?Ieftinaciuni din alea?Buruieni puse intr-o foaie si fumata?Nu. Fumau Kent 8. Erau circa 10 tigani , toti cu Kent 8-u in gura.Si n-aveau treaba.Am zis "de unde au astia bani sa-si ia toti Kent 8 ma? trebuie sa fii muncit pe undeva , au spalat o masina ceva" de unde , m-am uitat mai bine la
fata unuia si mi l-am amintit in fata la brutarie cum cerea ajutor disperat ca n-are ce manca,n-are masa ,n-are casa , n-are dupa ce bea....Fain.N-ai dupa ce bea da fumezi Kent 8. Bravo!Ca tot vorbind de "N-ai bani da fumezi" , mai e un caz , sta la scara vecina (Sta doar , nu locuieste.Nu stiu unde locuieste) un om cam ...semi-mut vorbeste de doar 3% intelegi, si cu un picior mai scurt.Pe talpa pantofului care il poarta la piciorul scurt , e lipita o talpa de papuc..ca sa poata merge cat-de-cat normal.Si ce credeti ca face?Cerseste sa-si ia si sarmanu o paine.Poate nu vi l-am descris bine. Toata ziua umbla cu Marlboro in gura , sa vedeti ce mandru fumeaza , la mana are un ceas si un ghiul de aur.Nici eu nu-mi permit un ceas si un ghiul de aur , dar imi permit o paine.

Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More