Blogger news

Categorii

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

Computer sau laptop?

© Vătăşelu Andrei. Un produs Blogger.

About

Ai ratat ceva?

Blogroll

Blogger news

Blogul lui Vataselu Andrei

Reclama

miercuri, 24 august 2011

Greu mai e sa adormi...

De la o perioada imi vine foarte greu sa dorm.De ce ?Nici eu nu stiu, dar practic nu pot sa dorm.

00:00 - Inchid PC-u , ma bag in pat. In 5 minute trebuie sa inceapa Gadget Show...
00:05 - La dracu , am uitat ca nu e Duminica...Gadget Show a fost la 23:40
00:06 - Schimb canalele pana dau de ceva interesant.
00:07 - Am gasit.  Acum pot sa adorm linistit
00:10 - A venit Mos Ene. Ma ia somnu , inchid TV-u si dau sa dorm
00:15 - Mos Ene o fi vazut o gagica ceva , a uitat sa-mi lase prafu ala de dormit.Zici ca m-am trezit de dimineata, asa am energie
00:15 - Deschid TV-u,ma ia cu sete.Ma duc sa beau apa.
00:20 - Inchid TV-u ,imi aprind laptopul
03:45 - Ma ia somnu , inchid laptopul
03:45 - Pun capu pe perna , da tot nu pot sa dorm.

Ma gandesc ce sa scriu pe blog.In secunda urmatoare am adormit.















Imparte la toti

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More